TM Shop

Kaizen - Transforming Operations into a Strategic Competitive Advantage: Continuous improvement in Slovenia

Koda: CI-1

24,96 EUR
cena vključuje tudi 9.5% DDV
Knjiga
Kaizen - Transforming Operations into a Strategic Competitive Advantage: Continuous improvement in Slovenia

ISBN: 961-91571-0-9
Št. strani: 194
Založba: DVRUP, 2005
Avtor: Anton Horžen
Jezik: angleški




Klikni za povečavo

Dodatne slike

V še vedno aktualni knjigi ali, bolje rečeno, obsežni študiji so uvodoma predstavljena teoretična izhodišča, sledi pregled orodij, sistemov in metod uvajanja stalnih izboljšav in inovacij. V osrednjem delu so prikazani izsledki empirične raziskave o razmerah na področju stalnih izboljšav, v kateri so sodelovala vodilna slovenska izvozna in proizvodna podjetja. Knjiga tako ponuja pregled težav, ki so jih ta podjetja imela pri uvajanju stalnih izboljšav, pojasnjuje glavne dejavnike za vzpostavitev procesa kontinuiranih sprememb, daje informacije o uspešnosti uvajanja izboljšav, hkrati pa bralcu omogoča, da podatke iz raziskave primerja z razmerami v svojem podjetju ali ustanovi.
A

Izbor nekaterih tem (informacije o knjigi so v jeziku izvirnika oz. angleškem jeziku):

- Literature on Kaizen
- (Literature review, Summary of the major themes)
- The Kaizen challenge
- (Definition, Roots of Kaizen, Concepts, Kaizen and Management, Major Kaizen systems, Improvements East and West, Kaizen
  in Japan, Kaizen versus Traditional Western Continuous improvement, Kaizen within the ISO Standards, …)
- Related concepts
  (Six Sigma, 20 keys, Benchmarking, Kaizen Blitz, BPR, Lean Management, …)
- Slovenia in a historical and industrial context
  (Restructuring of Slovenian firms, Evolution of ownership through secondary share markets,
- The situation today, Corporate ownership restructuring in Slovenian firms, Changes in the international environment, The missing
 link between changing demands, The enterprise of the twenty-first century ...)
- Kaizen in Slovenia
 (State and the definition of Kaizen, Decision-making in Slovene companies, Important tasks of the business management,
- Waste in Manufacturing and Office Waste, Dimensions of the Kaizen System,
- Communication / information and Kaizen, Information management and Kaizen, Kaizen Training and Kaizen Instruments,
- Awarding systems, Implementation aspects of Kaizen, Quantitative & Qualitative Kaizen results.

Zakaj naročiti knjigo?
- izvedeli boste kakšne težave so imela podjetja pri uvajanju stalnih izboljšav, tudi,
- kateri so ključni dejavniki za vzpostavitev procesa kontinuiranih sprememb,
- pridobili boste informacijo o uspehih pri uvajanju izboljšav,
- podatke iz raziskave boste lahko primerjali s trenutnim stanjem v vašem podjetju ali institucij.

Spletna trgovina WebyShop :: https://www.webyshop.com