V še vedno aktualni knjigi ali, bolje rečeno, obsežni
študiji so uvodoma predstavljena teoretična izhodišča, sledi pregled orodij,
sistemov in metod uvajanja stalnih izboljšav in inovacij. V osrednjem delu so
prikazani izsledki empirične raziskave o razmerah na področju stalnih izboljšav,
v kateri so sodelovala vodilna slovenska izvozna in proizvodna podjetja. Knjiga
tako ponuja pregled težav, ki so jih ta podjetja imela pri uvajanju stalnih
izboljšav, pojasnjuje glavne dejavnike za vzpostavitev procesa kontinuiranih
sprememb, daje informacije o uspešnosti uvajanja izboljšav, hkrati pa bralcu
omogoča, da podatke iz raziskave primerja z razmerami v svojem podjetju ali
ustanovi.
A
Izbor nekaterih tem (informacije o knjigi so v jeziku
izvirnika oz. angleškem jeziku):
- Literature on Kaizen
- (Literature
review, Summary of the major themes)
- The Kaizen challenge
- (Definition,
Roots of Kaizen, Concepts, Kaizen and Management, Major Kaizen systems,
Improvements East and West, Kaizen
in Japan, Kaizen versus
Traditional Western Continuous improvement, Kaizen within the ISO Standards,
…)
- Related concepts
(Six Sigma, 20 keys, Benchmarking, Kaizen
Blitz, BPR, Lean Management, …)
- Slovenia in a historical and industrial
context
(Restructuring of Slovenian firms, Evolution of ownership
through secondary share markets,
- The situation today, Corporate ownership
restructuring in Slovenian firms, Changes in the international environment, The
missing
link between changing demands, The enterprise of the
twenty-first century ...)
- Kaizen in Slovenia
(State and the
definition of Kaizen, Decision-making in Slovene companies, Important tasks of
the business management,
- Waste in Manufacturing and Office Waste,
Dimensions of the Kaizen System,
- Communication / information and Kaizen,
Information management and Kaizen, Kaizen Training and Kaizen Instruments,
-
Awarding systems, Implementation aspects of Kaizen, Quantitative &
Qualitative Kaizen results.
Zakaj naročiti
knjigo?
- izvedeli boste kakšne težave so imela podjetja pri uvajanju stalnih
izboljšav, tudi,
- kateri so ključni dejavniki za vzpostavitev procesa
kontinuiranih sprememb,
- pridobili boste informacijo o uspehih pri uvajanju
izboljšav,
- podatke iz raziskave boste lahko primerjali s trenutnim stanjem
v vašem podjetju ali institucij.